Obchodní podmínky

A. PŘIHLÁŠKA A REZERVACE KURZŮ

  • na všechny nabízené kurzy je možné přihlásit se přes elektronickou přihlášku na naších internetových stránkách www.surfacemakeup.cz
  • potvrzení o přijetí přihlášky a rezervace Vám zašleme v pracovní dny do 24 hodin na Váš e-mail a sms zprávou

B. ÚHRADA KURZŮ

REZERVACE - 1. ZÁLOHOVÁ FAKTURA

Společně s naším e-mailem potvrzujícím přijetí přihlášky obdržíte:
  • 1. zálohovou fakturu na 20% z celkové ceny kurzu
  • splatnost zálohové faktury je 5 dní
  • platba zálohové faktury probíhá na bankovní účet číslo: 107-6541440217/0100 (Komerční banka) 
  • přijetí platby potvrdíme na váš e-mail
  • v případě neuhrazení zálohové faktury do doby splatnosti, se rezervace kurzu ruší
DOPLATEK - 2. ZÁLOHOVÁ FAKTURA
  • doplatek kurzu na 80% z celkové ceny posíláme 25 dní před začátkem kurzu
  • splatnost faktury je 5 dní 
  • platba zálohové faktury probíhá na bankovní účet číslo: 107-6541440217/0100 (Komerční banka) 
  • přijetí doplatku na náš bankovní účet opět potvrdíme e-mailem
  • v případě neuhrazení 2.zálohové faktury do doby splatnosti, se rezervace kurzu ruší
  • v případě, že zájemce pošle přihlášku jen pár dní před začátkem kurzu, řeší se úhrada individuálně
  • celková cena kurzu musí být zaplacena do začátku kurzu.
ÚHRADA KURZŮ ZE ZAHRANIČÍ
  • v případě přihlášek ze zahraničí (např. Slovensko) posíláme fakturu na celou částku kurzu
  • splatnost faktury je 5 dní
  • platba faktury probíhá na bankovní účet číslo:
   ​​​​​IBAN : CZ36 0100 0001 0765 4144 0217
   BIC (SWIFT) : KOMBCZPPXXX

C. MOŽNOSTI ÚHRADY KURZŮ

Pro zaplacení kurzů můžete využít tyto možnosti:
  • Bankovní převod na náš účet : 107-6541440217/0100
  • Platební kartou v místě konání kurzu (po dohodě) – akceptujeme tyto platební karty:
     Maestro, MaestroVISA, ElectronVISA
  • Úhrada v hotovosti v místě konání kurzů (po dohodě)
  • Formou poukázek SODEXO Flexi Pass* (po dohodě)
  • Formou zaměstnaneckého Programu Benefit Plus
  • Prostřednictvím Úřadu Práce v rámci rekvalifikace (pro uchazeče vedených na ÚP)
* Poukázkami SODEXO Flexi Pass je možné zaplatit max. 50% z ceny kurzu nebo konzultace.  
U bezhotovostní platby uvádějte jako variabilní symbol číslo zálohové faktury. Veškeré ceny kurzů jsou uvedeny včetně 21% DPH. Rekvalifikační Kurzy jsou, dle § 57 odst. 1 písm. d), osvobozeny od DPH. Konečná faktura Vám bude vystavena do 14 dnů po ukončení kurzu.

D. INFORMACE O KURZECH

  • výuka Rekvalifikačních a Pokročilých Make-up Kurzů probíhá vždy od 09.00 hodin do 16:00 hodin nebo 17.00 hodin
  • výuka probíhá na adrese Rumunská 28, Praha 2 - Vinohrady
  • v Rekvalifikačním Make-up Kurzu Basic (stejně tak v prvním týdnu Beauty Make-up Kurzu) se v praktické části procvičují účastníci na sobě navzájem ve dvojicích a každý účastník kurzu je pro dalšího kolegu i modelem. Na veškerých dalších pokročilých kurzech jsou v praktické části k dispozici modelky, které jsou započítány v ceně kurzů.
  • minimální počet studentů u Rekvalifikačních Make-up Kurzů je stanoven na 6, maximální počet studentů je stanoven na 12
  • kurzovné zahrnuje veškeré pomůcky, které potřebujete v rámci výuky včetně studijních materiálů; kurzovné dále zahrnuje drobné občerstvení (káva, čaj, voda).

E. INFORMACE O BONUSECH KE KURZŮM

K BASIC Make-up Kurzu získáváte, po úspěšném absolvování, několik BONUSŮ v podobě pokročilých kurzů a vizážistického vybavení za zvýhodněné ceny. 

F. ZMĚNY VE VÝUCE

V případě neuspořádání kurzu ze strany Surface professional make up school z důvodů nepředvídatelné události či zásahu vyšší moci, bude kurz uspořádán v náhradním termínu nebo bude vráceno kurzovné v plné výši.

G. STORNO/ZRUŠENÍ KURZU NEBO KONZULTACE

ZRUŠENÍ REZERVACE PO ZAPLACENÍ 20 % ZÁLOHY:
  • 20 % rezervační záloha je nevratná
  • v případě storna daného termínu a výběru nového termínu kurzu (např. z důvodu nemoci apod.), převádíme tuto 20 % zálohu na nový termín
ZRUŠENÍ REZERVACE PO ZAPLACENÍ CELKOVÉ CENY KURZU/KONZULTACE
  • méně než 15 dní před začátkem služby = vracíme 0 %
  • méně než 15 dní před začátkem služby = převádíme 100 % na nový termín kurzu/konzultace v případě náhlého onemocnění klienta, vážných rodinných problémů apod. (nevztahuje se na případy, kdy dochází k opětovnému zrušení kurzu/konzultace ze strany klienta).
NEÚČAST NA KURZU/KONZULTACI
  • v případě, že klient na již zaplacený kurz/konzultaci (a nebo jeho část) nepřijde a předem nás neupozorní, tak daný kurz/konzultace propadá bez nároku na nový termín.
  • po zahájení kurzu nebo konzultace se již kurzovné nevrací.

Obchodní podmínky jsou platné od 10.9.2018.